Jan 12, 2010

[6] وینستون

شاید خیلی از این پست ها به نظر خیلی ها مسخره بیاد ولی خوب ما پست خودمون رو میدیم اگه قرار بود درک شیم و طبق نظر دیگران بنویسیم که ته سیگار نمی شدیم.
می خوام نمونه ای از درک نشدن رو بگم.

روزی روزگاری اطلاعات بسیار ته سیگاری هارد این بنده ی نه چندان محترم پرید. با اطمینان کامل می تونم بگم اگه به بچم تجاوز می شد انقدر به هم نمی ریختم که این اتفاق افتاد.
دختر خاله ی محترم بنده با دیدن حال من و فهمیدن این موضوع این جمله ی گوهر بار را تحویل داد :
نگران نباش من کلی آهنگ دارم. می خوای همین الآن واست بریزم؟
و من در آن لحظه حالم به حال ته سیگاری رها شده از لبان معتادی در آخرین کام دنیویش بود.

2 comments:

neda mone said...

Welcome aboard I guess

badboy said...

هدفش کمک کردن بوده .
به نظرش تنها چیز مهمی که میتونه روی هارد وجود داشته باشه ، آهنگِ.
حالا اگر فول آلبوم ساسی مانکن رو خواستی من دارم ، خواستی بیا برات بریزم .